2013. november 8., péntek

Időpontok kipipálva :o)

Sziasztok!

Csak egy kis rövid helyzetjelentéssel jövök hozzátok. Sikerült időpontokat szereznem .oP Hétfőn megyek védőnőhöz a kiskönyvemet végre kézhez kapom. Illetve majd november 21-én megyek a kombinált genetikai vizsgálatra. Szerettem volna inkább 18-án menni, de sajnos már nem volt időpont. Így viszont csak rákövetkező hétvégén lesz meg. Aki még esetleg nem járatos a témában, a 12. heti genetikai vizsgálat lehet sima ultrahang, vagy pl kombinált is (ultrahang+vérvétel), mint nekem is lesz :o) A vérvétel eredménye nekem "csak" egy héttel később lesz meg, mert bár hihetetlen, de az én kis vérecskémet Londonba kiküldik, és ott vizsgálják meg. Így az eredmény ennyi időt elvesz :o)

A védőnőről pár szót:
Ez a védőnéni nem a mi körzetünké, hanem a szomszédos körzeté. A miénk elment szülni, vagy lemondott vagy nem tudom, de most helyettesítés van. A körzetünk védőnénijének a rendelője sajnos nem a legbiztonságosabb környéken van, ráadásul a 12 és 14 óra között rendel, mintha akkor az ember épp nem is dolgozna, nem? :o)) De a helyettesítő védőnéni felajánlotta, hogy délután 5re menjek hozzá és (az egyébként hozzánk közelebb, valamint teljesen jó környéken lévő) rendelőjébe menjek. Hát nem barátságosabb megoldás? :)

A holnap reggel azzal fog telni, hogy aaaaddig alszok, ameddig csak tudok :o))) kicsit kimerültem a héten...

Remélem mindenki tud pihenni, amennyit szeretne, így jó hétvégét mindnekinek, jövőhéten jövök ismét :o)


5 megjegyzés:

  1. Mind3 terhességemnél csináltattam vérvizsgálatot, Londonba küldték ki (ált mindenkinek), és max 4 nap volt az eredmény :))))))))
    3. babánál meg a majdnemtutira mentünk: integrált tesztet csináltattunk.

    VálaszTörlés
  2. Hány éves voltál a 3. babánál? :o) Biztos nekünk is hamarabb meg lesz az eredmény, csak egy biztonsági 1 hetet mondtak. :o)) Azt szerettem volna, ha akkor hétvégére meg van a vv eredmény is, hogy hétvégén bejelenthessük a családnak a bébit, de csak csütörtökre kaptunk időpontot, így az nem lesz már meg hétvégéig. Sebaj :o) egy hét nem hét :D

    VálaszTörlés
  3. Harmadik bébinél 26 éves voltam :) Most lesz 1 éves december 13-án :)))
    (legnagyobb kisfiam augusztusban volt 4 éves)

    VálaszTörlés
  4. Amúgy meg ha a csüt-i ultrahangon amikor megtudjátok hogy tuti jó a tarkóredő értéke, akkor ott már nem lehet gond a vérvizsgálattal sem :) szóval sztem hétvégén simán bejelenthetitek :)

    VálaszTörlés
  5. Itt megleshetsz minket, ha gondolod :)
    http://babasodni.blogspot.hu/

    (Névtelenül írtam eddig, sorry)

    VálaszTörlés