2015. március 11., szerda

Fiókok, ruhák, műtét

Sziasztok :)

Egyre több minden történik itthon, csak úgy kapkodom a fejemet :) Törpi aranyosan fejlődik, ezzel a takarítás új szintjét kellett bevezetnem. Tényleg nem vicc, hogy a takarítást először négykézláb kell kezdeni :D Olyan helyeket fedez fel Törpi, amiket azért nem szoktam naponta takarítani. Legalábbis eddig :D pl a radiátor alsó fele és csövei, a bejárati ajtó zsanérjai, a fürdőszoba ajtó szellőző rácsa :) 

A minap rájött, hogy ki tudja húzni a fiókokat. Ennek köszönhetően naponta többször kirámolja őket :D Imádom nézni, ahogy pakolászik :) Ma betolta a fiókot, de a kis ujjai ott voltak. Ahogy betolta, érezte, hogy valami nem jó, így elkezdett panaszosan gügyögni. Az ujjait ugyanakkor nem mozdította, csak nézett rám segítségkérően. Így megmutattam, hogy ilyenkor csak húzza ki a fiókot és minden rendben lesz :) Mostanság már nem sír, ha eldől vagy elesik, főleg mert én sem ijedek meg. Sokszor csak figyelek csendben, hogy mi a reakció, de ha nem reagálok, csendben játszik tovább :) 

A szennyes kirámolása, a még vizes ruha kiválogatása a lavorból, a kiteregetett ruha leszedése a szárítóról nagyon jó elfoglaltság Törpinek :) Ebből a kiteregetett ruhák leszedése a kevésbé kívánatos, a többivel nem sok gondom van. A szennyesét kirámolja, én vissza. Majd megint ki, én megint vissza. Aranyosan, egyenként, mindent jól megnézve pakolászik :) Néha megrázza, meglóbálja, majd csak ezután teszi a többi közé. Hozzá nagy szakértelemmel magyaráz, mintha engem tanítana be a munkafolyamatra :D A frissen mosott ruhákat nagyon kedveli, szerintem a nedves érzés tetszik neki nagyon. Belemászik a közepébe, kiválaszt egyet nagy gondossággal és tüzetesen végigtapogatja :D én így nyugodtan ki tudok teregetni :D A gond csak ott kezdődik, amikor elkezdi leszedni a rucikat a szárítóról :D na ekkor keresünk gyorsan valami más játékot. Néha megy a mérgelődés, de egy perc és elfelejti :)

Újabb jelet tud, ez pedig a tapsolás. Két napja az apjának tapsolt vissza :) Édes, mert nem mozgatja mind a két kezét, csak az egyiket üti a másikhoz, mikor melyiket. Az ujjai még nincsenek kinyújtva. Viszont ha mondod neki, hogy tapsi-tapsi, akkor képes mindkét kezével elengedni a dolgokat és elfelejteni kapaszkodni, hogy tapsolhasson. Na ekkor vannak borulások :D vagyis már nem annyira, mert látni, hogy erősen koncentrál hogy tapsoljon állva úgy, hogy ne essen el, így ha pl az egyik kézzel kapaszkodik, a másikat ahhoz üti és próbál rám nézni mosolyogva. :)
A legújabb játéka, hogy a takarót a fejére húzza, majd le és mondani kell, hogy kukucs :) nagyokat kacag rajta, mi meg azon, amikor két kézzel a fejére húzza a takarót, de nem sikerül eltakarni a szemét :D Már érti a viccelődéseket :) Lehet vele kacarászni és az apja ölében képes egy egész órát eljátszani. Imádja a mintákat a pólóin, gagyarászik hozzájuk :D Na meg ami még újdonság, hogy bárhol talál sima felületet (padló, labda, apa pólóján minta), nagy levegőt vesz és rátapasztja a száját. Majd kifújja :D ami vicces hosszú puki hangot ad :D ezt csinálja a kezünkön is, rémesen sok nyállal :D

Egyre nagyobb az én pici lányom :) Már kilenc hónapos, 68 cm és a 8 kilót is meghaladta a súlya. Imádom, hogy reggelente, ha hamarabb ébred mint 7 óra, kihozom hozzánk és alszik még a mellkasomon egy kicsit. Vagy legurul rólam és közöttünk alszik tovább :) Nemsokára akkora lesz, hogy nem élvezhetem ezt az érzést. így igyekszem magamba szívni az emléket :)

Végre ismét visszaállt arra, hogy esténként a franciaágyon elalszik és nekünk csak be kell vinnünk a kiságyba. Ez felemelő, mert nem kell így kézben altatni :) Nagyon édes, eljátszik egy kicsit az ágyon, sokszor én is becsatlakozom. Majd amikor kidől és dörzsölni kezdi a szemét, akkor betakarom és kb egy perc alatt elalszik. A kulcs a betakarás. Ha nem takarjuk be, akkor nem alszik el, csak szenved, forog, dörzsöli a szemét. Karácsony óta (akkor volt beteg) ideje volt már visszaállni :P

Velem mi van? Nekem volt egy műtétem. A hajam alatt kijött egy faggyúmirigy ciszta, ami jól begyulladt, majd a hajam is kihullott rajta. Kaptam antibiotikumos kezelést, de ki kellett műteni. Tegnap esett meg az eset, ami borzasztó volt. Sok műtétem volt már, de ezt most valahogy nagyon rosszul viseltem. Ami fura, hogy hiába ment ki az érzéstelenítő, nem fáj. Hm.. persze ez jó, csak furi :) jövőhéten megyek kötéscserére, rá egy hétre varratszedésre. A műtét annyira megviselt, hogy hirtelen el is vetettem egy kistesó gondolatát, mert ugye az is császáros lenne. Remélem hamar visszajön a vágy még egy babára :)

További szép hetet mindenkinek :)

kép forrása: www.bien.hu

2 megjegyzés:

  1. Csak szólok, hogy az ember 14 kilós alatt is képes órákig feküdni, sőt még elbóbiskolni is - szerintem nálad sem lesz ez másképp… :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó hír, akkor van időm még, hogy kiélvezzem :D

      Törlés