2013. szeptember 22., vasárnap

Pánik roham...

ma reggel sokkot kaptam... nem tudom elmondani nektek, hogy mennyire...soha, senkinek nem kívánom azt, amin átestem... 
Ugye 2 napja teszteltem 14dpo-n először pozitívat. Mivel nem maradt itthon csak 1 tesztem, így tegnap nem teszteltem, de ma reggel szerettem volna, hogy lássam erősödik a csíkom. A hőm ma reggel 1 tizedet esett, de az nem számít, mert egy tizedet szokott ingadozni, így akkor még nem is volt semmi gond. Kiballagtam a fürdőbe, megcsináltam a tesztet, majd vártam. A tesztre az volt írva, hogy 5perc után leolvasható, 30 perc után már ne nézzük, mert téves eredményt is hozhat. Az én tesztem negatív volt!!!!!!!! De annyira, hogy a kontroll csík mellett semmi, de semmi nem jelent meg. Nem volt itthon több tesztem! Jött a pánik....
A tesztet 6:30kor csináltam. Párom felébredt arra, hogy a telómon netezek, és látta, hogy nincs minden rendben. Elmeséltem neki, hogy mi történt és szeretnék 10órára bemenni tesztet venni a környékünkön lévő plázába. Nagyon kedves volt, mert próbált vígasztalni és rajta is látszódott, hogy megdöbbent... Egy órával később is ránéztem a tesztre, akkor is nega volt, de annyira, mintha mensi után teszteltem volna...nagyon... teljesen...!!! A nega tesztet követően kikészültem belül, bár igyekeztem nem mutatni, csak csendben könnyeztem párom mellett az ágyban. 
Eljött a 10óra, elmentünk a plázába és vettem összesen 4 tesztet. Egyik bnőm tanácsára egy legalább 4 óráig tartott pisiből próbáltam tesztet csinálni, bár ma programunk volt, így nem tudtam annyit várni. kb 3,5 óra múlva elmentem tesztelni és lám, pozitív lett!!! erősebb, mint a két nappal ezelőtti... ááááááá....
A pozitív teszt után legszívesebben szétvertem volna a gyártót, de megkönnyebbültem :o) Amíg a déli teszt eredménye meg nem lett, nagyon sok minden átfutott az agyamon, de nem tudtam volna elképzelni, hogy tényleg igaz. Végülis a hőm fent volt, nem barnáztam, csak az a roh@dt teszt vágott át.
Azt el kell mesélnem, hogy egyébként  a nega teszt 2,5 órával később határozott pozit mutatott, de akkor már ki hisz neki??? Utána néztem a tesztnek és a neten olvastam, hogy bizonyos típusait be is vonták, mert hamisították és nem adott valós eredményt. Igaz az enyémre nem voltak igazak a jellemzők, amiket leírtak az oldalon (Egészségügyi Engedélyezési Hivatal oldalán). 
Mivel a ma déli teszt nem első pisiből volt, és így is erősebb lett, mint a 2 nappal előtti, így teljesen megnyugodtam, de azért a teljes nyugalom csak holnap fog eljönni, ha a doki is azt mondja vv-ből és uhu-ról, hogy bébi(k) (vagyis kezdemények) ;o) Bár tulajdonképpen inkább majd csak akkor, ha a 12. héten túl vagyok. Vagy inkább ha már megszület(tek)ett :D nem is tudom :o) Mindenesetre a holnap az izgalmas lesz :o)

Ma azt terveztem, hogy leírom nektek a BMC-s élményeket, de inkább átteszem holnapra a mai pánikroham után :o)

Egyúttal köszönöm a két csajnak a lélekben tartást, a jó tanácsokat és az aggódást ;o)

4 megjegyzés:

  1. Uhhh, nem csodálom, hogy kikészültél. Bakker..., mindig legyen minimum 2 teszted otthon :D

    Nagyon örülök, hogy minden rendben! (Zárójeles megjegyzés, hogy Marcipánnal nega tesztet kukába dobtam, s valami belső hang miatt 1 óra múlva kivettem a kukából, s halvány pozi volt :D Marcipánt pedig itt van:D Szóval azért van ilyen:D )

    VálaszTörlés
  2. Basszus en infarktust kaptam volna , tuti rohantam volna az ugyeletes gyogyszertarba... hogy mi turelmed van neked te csaj :)

    VálaszTörlés
  3. 10kor nyílt a pláza és nem tudom hol van itt az ügyeletes gyógyszertár :) a lényeg, hogy a második pozi lett, erősebb, mint a 2 nappal korábbi első vizeletből :o)

    VálaszTörlés
  4. Ha mégegyszer lesz babaproject, akkor sosem hagyok itthon csak egy tesztet, minimum! kettő lesz itthon :P

    VálaszTörlés