2013. szeptember 28., szombat

Út a meddőségibe...

Sziasztok!

Mivel most egy laza hétvégém van (párom elutazott a hétvégén, csak holnap jön haza), így van időm leírni Nektek, hogy hogyan vitt az út minket a meddőségi intézetbe.

Hónapra pontosan 2 évvel ezelőtt döntöttünk úgy, hogy ideje neki látnunk családot alapítani. Legjobb barátnőmnek (M.nek) mondtam, hogy én örök optimista úgy "tervezem", 1 menstruációnál nem lesz több és jön a bébi. 
2011 decemberében tört el először a mécses nálam, hogy még nem sikerült összehoznunk a babát, de erős meggyőződésem volt, hogy nyárra már beköltözik a mi kis utódunk a pocimba. Kicsit utána olvastam a neten, hogy mivel tudnánk hozzátenni a project sikerességéhez. Így pár hónapon keresztül mértem az ébredési hőmet. De nem sokáig, egy idő után már csak azt néztem vele, hogy mikorra várható kb a tüszőrepedés. A könnyebb ciklusmegismerés érdekében egy-két hónapig LH teszttel is erősítettem az ovuláció behatárolását, de az időzített szexel sem lett eredménye a porjectünknek. 

2012 szeptembere körül elmentem nőgyógyászhoz, hogy megtudjam minden rendben van-e. Kaptam Premens tablettát, aminek minimum 3 hónap után van hatása. Néztünk vérvétellel egy csomó hormont, aminél minden rendben volt, egy kicsit a pajzsmirigy hormonom volt a felső határérték alatt. Így az orvossal megbeszélbe, arra is kaptam gyógyszert, hogy az 1-1.5 érték felé haladjon a 3,2 körülről (TSH értéke). Én többször voltam magán vérvételen, hogy ellenőrizzem az értékét, kb 1,9ig ment le. 
2012 decemberében ismét csak arra gondoltam, hogy nyáron már tuti biztos, hogy bébi lesz a pocakomban, ez tartotta bennem a reményt. Időközben mind az LH teszt, mind reggeli hő mérése elmaradt, és mindent átadtunk a spontenaitásnak, és egyébként is tudtam, hogy kb mikor szokott lenni a ciklus közepe, így hagyatkoztunk erre. 

2013 január-februárjában úgy döntöttünk közösen párommal, hogy elindulunk az ő kivizsgálásában is. Egy kis baci miatt kellett gyógyszert szednie, de utána minden rendben volt, így egyenes út vitt a meddőségi centrumba. Márciusban kértem tőlük időpontot és május 8ra kaptunk.
2013. májusában már előre elvégeztetett vizsgálati eredményekkel mentünk, hogy fel tudjuk gyorsítani a folyamatot. (rákszűrés, clamydia, vérvétel, mell ultrahang..stb). Még a doki bácsi is megdícsért, mennyire alapos és ügyes vagyok, mert az ottani vizsgálatok már csak 1-2 van hátra. 
A vizsgálatok után 2013. június végére kaptunk időpontot a választott orvosunkhoz, akivel megbeszéltük a protokollt, ami a következő volt: A következő ciklustól 3 inszeminációt tűztünk ki célul. Ha egyik sem lenne sikeres, akkor utána átjárhatósági műtét vagy lombik lesz. Abban egyeztünk meg, hogy a követlező ciklus 3. v 4. napján vissza kell menni, ultrahang és elindítjuk a stimulálást. A következő ciklusom nyaraláskor kezdődött, így az augusztus 26-án kezdődő ciklusomban elkezdtük a stimulálást. (mint utóbb kiderült, terhességem első napját is ez a nap lett ;o) )

M. barátnőmnek nagyon sokat köszönhetek, mert azt a türelmet, elfogadást, nyugalmat amit velem szemben tanúsított, fel nem foghatom :o) Innen is üzenem, hogy nagyon remélem hamarosan én is végig izgulhatom a teherbeesés és terhesség minden érzését a Te oldaladról is M.! ;o)

A stimulált hónapomról holnap fogok nektek írni, mert már megy az x-factor és még nem is vacsoráztam ma :o)
Jó éjt, jó hétvégét mindenkinek :o)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése