2013. szeptember 20., péntek

Pozitív tesztünk története

Az egész úgy kezdődött, hogy majdnem pontosan 2 évvel ezelőtt eldöntöttük, babát szeretnénk párommal. Hogy hogyan jutottunk el a mai pozitív terhességi tesztig, azt egy külön bejegyzésben fogom leírni Nektek. 
Ebben a ciklusban első inszeminációmban volt részem egy budapesti meddőségi centrumban (BMC), aminek eredményét nagyon nehezen tudtam kivárni. Tegnap megígértem egy kedves fb-os csoportban, hogy ha a hőgörbém ma reggel is magasan lesz, akkor tesztelek. Lám 36.9 volt az ébredési hőm (már 4 napja), ami nekem magasnak mondható, így a teszt elegnedhetetlennek bizonyult :)
Azt hiszem cseppet sem bántam meg :) Az első gondolatom, amit szeretnék megosztani Veletek, hogy mi az, amit az inszeminációs ciklusomban másképp csináltam, mint az elmúlt 2 év ciklusaimban:


  1. minden nap ettem fehérjét (joghurt, vagy túrós kaja (túrórudi, túróspite..stb);
  2. szedtem E, D, B komplex, és folsavat reggelente;
  3. az ovut követő 2 napban (nekem beültetés) sokat feküdtem és nem nagyon csináltam semmit pihenés miatt;
  4. ugyanezt csináltam a beágyazódás időszakában is 7-10dpo);
  5. minden nap ittam 6 dpo-tól magnézium pezsgőtabit, mert az lazítja a méhfalat és könnyebb a beágyazódás;
  6. Akármennyire is neház volt, napi 1,5l folyadékot minimum megittam (korábban nagyon keveset ittam), és nem ittam kv-t (sem koffeines, sem koffein mentest);
  7. Szednem kellett ciklus első napjától bromocriptint napi fél tablettát és inszemtől napi 3x1 utrogestan kúpot;

És amire nem vagyok büszke: nagyon szétizgultam magam az elmúlt 2 hétben :D Ezt egy nagyon kedves barátnőm élhette át és végtelen türelemmel, na meg pozitív hozzáállással viselte, amit ezúton is köszönök neki :) Így utólag, háááát én nehezen bírtam volna ki magamat :D
Már késő van, így megyek aludni. A hétvége ismét pihenéssel fog telni és hétfőn megyünk vissza a BMC-be vérvételre és reményeim szerint ultrahangra is :)
Jóéjt mindenkinek! ;)

2 megjegyzés:

  1. Örömmel éltem át minden pillanatot veled és engedd meg ,hogy a következő 9 hónapot is veled együtt élhessem át :)

    VálaszTörlés
  2. Poppy az engedélyt megadtam ;o) A mai pánik átélésével pedig azt hiszem tagadhatatlan is :D

    VálaszTörlés