2013. szeptember 27., péntek

A héten történt... :o)

Sziasztok!
Az elmúlt pár napban sűrű volt a napom, későn értem haza. Egyik este barátnőmmel sétálgattunk, a másikon pedig a kollégákkal ültünk be beszélgetni egy pub-ba. Nagyon jól éreztem magam mindkét esetben :o)
Barátnőmmel hetente találkozunk legalább egyszer és minden gondolatunkat kibeszéljük. A kollégákkal viszont most ültünk be először beszélgetni, mióta itt dolgozom (kb 7 hónapja). Nagyon jókat nevettünk és sok mindenről beszéltünk. Szerencsére senki nem kért számon, hogy miért nem sörözök velük együtt :o)
Hogy hogyan vagyok? Köszönöm jól :o) Még mindig nem érzek túl sok mindent. Ami észben tartja, hogy terhes vagyok, hogy nem jött meg :o) Nagyon ritkán szurkál egyet a pocim és időnként egy picit érzem a melleimet, de nem vészes. Az émelygést sem sorolnám még a tünetek közé, csupán úgy érzem minden evés után, mintha dugig ettem volna magamat, pedig nem :o) 

Ami jó hír, hogy a héten nem sikerült több ballépést ejtenem, így egész biztonságban voltam :D Képzeljétek, egyik fórumon megismert barátnőmnek nemsokára petesejt leszívása lesz Angliában, hogy utána lombikkal visszaültessék neki az utódokat. Innen is szurkolok nekik, hogy minél több petesejtet tudjanak megtermékenyíteni és így 3 hét múlva már pozitívat tesztelhessen ;o)
Egy másik barátnőmnek pedig annyira csudaszép a görbije (bár még csak peteérés után pár nappal van), hogy azt kell mondjam nagyon reményteli :o) Mindketten régóta szeretnének már gyerkőcöt, ezért nagyon szurkolok nekik, hogy ebben a ciklusban sikerüljön nekik.

Ma voltunk babarészlegen egy boltban, mert az egyik szomszédunk kisfiának most lesz az első éves szülinapja és vettünk neki ajéndékot. Párom nagyon aranyos volt, lelkesen válogatott és a végén ő választotta ki a megfelelőt. Kijelentette, hogy a mi gyerkőcünk biztos, hogy vicces ruhákba lesz felöltöztetve, hogy tudja majd értékelni a poénokat :D Bevallom nekem is tetszenek a kis vicces pólócskák, body-k, sapkák :o)

Sokat gondolkozom, hogy mikor mondjuk el a családnak a babaáldásunkat. Anyósomékhoz legtöbbször két hetente ellátogatunk, így azt hiszem nem fogjuk tudni sokáig titkolni. Persze jó lenne a 12 hetet megvárni, de azt hiszem lehetetlen. Ti mikor mondtátok el, vagy mondanátok el, ha kb kéthetente találkoznátok a családdal? Gyakorlatilag csak annyit tudnak, hogy próbálkozunk, csak nem sikerül. A meddőségit egyáltalán nem tudják. 

Jajj, ma mégis volt némi "tünetem" :o))) Ma reggel sétáltam be melóba és hirtelen elindult az orrom vére az utcán. Még szerencse, hogy volt nálam zsepi. Tudjátok, mint a Barátok köztben Kingának, mikor terhes volt ;o)

Jó hétvégét mindnekinek! :o)

5 megjegyzés: