2013. szeptember 23., hétfő

Hivatalos terhesség :o)

Sziasztok!
Ma voltunk a BMC-ben az inszem utáni kontrollon. A zárójelentést még jó, hogy megnéztem tegnap este, mert rajta volt, hogy vinni kell az első vizeletből. Tegnap előkészítettem az ehhez használandó befőttes üveget (vagyis pontosabban egy tortilla szószos üveget :D ) és lefeküdtem aludni. Reggel felkeltem, a hőm visszaugrotta a tegnapi 1 tizedet, szóval minden rendben volt :) Elhatároztam tegnap, hogy nem tesztelek ma reggel, a doki meg a vérvétel (továbbiakban vv) úgyis tutira megmondja, hogy mi a helyzet és nem akarok olyan csapdába kerülni, mint tegnap reggel. Hááát az akaraterőm kicsit gyengusz, azt kell mondjam, mert csak belelógattam én a tesztet a szószos üvegbe :D. Viszont pánikra semmi ok nem volt, még a lógatás idején megjelent a második csíkocska, és olyan erős lett, mint még soha.. mondjuk a tesztcsík erősségét még nem érte el, de legalább erősebb volt, mint a tegnapi pozi (na meg mint a nega is :D ).
Boldogan megcsináltam páromnak a kv-t, vigyorogva felkeltettem és azt hiszem még mindig látszik rajtam a boldogság nyoma. Szerintem odaragadt az arcomra :D
Na jöjjön a BMC-s történet:
Reggel 9re értünk be. Egész hosszú volt a sor és így meleg is volt bent. Párom nem bírja nagyon a meleget, így ő kiment a levegőre. Voltak előttem kb 6-an, ahogy néztem majdnem mindenki inszem vagy lombik utáni kontrollra jött. Előttem megkérdezték a lányokat, hogy pisit hoztak-e, tesztet csináltak-e (általában csináltak egyet, vagy nem mertek), mi lett az eredménye? Utána megkapták a vv-es papírt. Én sorra kerültem:

- Pisit hozott?
- Igen.
- Tesztelt otthon?
- Igen.
- Mikor?
- Hát ma, tegnap, tegnapelőtt, meg előtte... 
- :o) És mi az eredmény?
- Erősödő pozitív. :P
- Tudja mit? :o) Akkor először menjen a doktor úrhoz! Jujjj de jó, szorítok! :o)

Nagyon aranyos volt a recepciós csaj, azt kell mondjam. Láttam előttem könnyező szempárokat, akiknek nem sikerült és láttam mosolygósokat, akik nem teszteltek otthon, így nem tudják az eredményt, de a mensijük az nem jött még meg (konkrétan beszéltem egy párral is, bár én nem bírtam volna ki tesztelés nálkül :o).

Felmentem az emeletre a doktor úrhoz :o) Szóltam páromnak, hogy jöjjön fel, talán le tudunk ülni (sikerült :P ). Kb fél órát kellett várnunk, mire beindult a gépezet. Én jó kislány módjára elmentem gyors pisilni, hogy az ultrahanghoz felkészüljek. Kb. a 6. lány voltam, de előttem még bement egy kékmintás felsős nővérke, majd behívtak. Mivel ultrahangra számítottam, párom kint maradt. Még le sem ültem, mikor a doki megkérdezte:

- Olvasom a kórlapján, hogy három tesztet is csinált? :o)
- Hát...négyet.. (jól elpirultam :D, de mind a hárman felnevettek: a doki, az asszisztense, meg a kékmintás felsős nővérke is )
- Többet már nem kell csinálnia :o) Gratulálok a terhességhez és gratulálok Marikának is, hogy sikeres volt az asszisztálása az inszemináción. (nem épp Marikának hítvák a kékmintás nővérkét, csak nem értettem a nevét :o). 

Teljesen meglepődtem, hogy ezért behívták a hölgyet, és olyan jó volt nézni, hogy mindenki gratulál és mosolyog és velem együtt boldog :o). Gondolom a sikerélményeket a doki azokkal is megosztja, akik közreműködtek az inszemnél, hogy lássák a pozitív eredményét is. Nekem ez nagyon szimpatikus volt :o)
Aztán a doki még írt fel receptet (utrogestan kúpot) és jövőhét csütörtökön vár vissza a 6.heti ultrahangra. Utána járhatok már a saját különbejáratott dokimhoz :o). Emellett viszont (köszönhetően a 4 pozitív és egyre erősödő tesztemnek), nem volt már se vv, sem ultrahang. Pedig nagyon rákészültem. Már alig várom, hogy jövőhét csütörtök legyen :P. 

Páromnak elmeséltem a bent történteket, jót nevetett rajtam :D Ő akkor nyugodtabb lett volna, ha elmesélem a vasárnapi negatív tesztet, de mondtam neki, hogy az tuti csak egy rossz teszt volt, mert különben a 4 órával későbbi teszt nem lett volna pozitív és azóta is az  ;o). Így aggodalomra semmi ok! ;o)

Szóval hivatalosan a doki is gratulált, így kimondható, hogy terhes vagyok és hivatalossá vált a hópihém :o) Megjegyezném, hogy ugyanakkor a teljes nyugalom nem érkezett még meg, nagyon várom a jövőheti ultrahangot ;o)

A bkv-n elég sokan köhögtek, meg hapciztak. Mondtam is páromnak, hogy remélem nem kapjuk el, most nem jönne jól egy baci. Erre most fájdogál a torkom. De elmentünk vettünk leveszöldséget, ma főzök jó kis forró zöldséglevest és merényletet indítok párom ellen, fokhagymás pirítóst is fogok enni :o) /nem kedveli annyira a fokhagyma szagot, főleg ha belőlem jön :D/

Megyek szundítok egy órácskát, mert bár nagyon jót aludtam éjjel, most is elnyom az álom, utána pedig főzőcskézek egyet :o)



7 megjegyzés:

  1. Olyan jó olvasni ,még így is ,hogy tudom mit fogsz írni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök!!! Én az első trimeszterben sose voltam nyugodt, mindig azt gondoltam, hogy majd a következő uh, majd az azt követő..., hát, nem volt elég semmi se :D Úgyhogy mondhatnám, hogy nyugi, de inkább kitartást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. :-):-):-) Nagyon örülök! Ne aggódd túl magad! Minden rendben lesz!!!!! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, majd időnként segítség kell hozzá :P :o))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem elég sokan vagyunk,akik ebben tudunk segíteni. :-)

      Törlés