2013. szeptember 30., hétfő

Torokfájás...

Sziasztok!
Mint ahogy a cím is mutatja, fáj a torkom. Ezt meglehetősen sajnálom, mert én, aki "enyhén" hipohonder vagyok, már a tüszős torokgyulladást is beleképzeltem a torkomba :D A torokfájás egyébként vasárnap jött elő azzal, hogy a szemem alját éreztem valamint folydogált az orrom. Olyan nyomi voltam, de a hőm szerencsére nem ment fel csak 37.3ig napközben, ami inkább babás hőnek mondható, mint láznak vagy hőemelkedésnek. ;)
Este összekutyultam egy jó kis vitaminbombát, ami egy fej fokhagymából, 2 evőkanál mézből és egy fél citrom frissen facsart levéből állt. A fokhagymát igazából már pár napja áztatom a mézben, ami így is jó, mert kiázik. Ha frissen tettem volna bele, akkor meg is ehettem volna, de így pár napos áztatás után olyan "gumi" állagú, így annyira nem jött az inger, hogy megegyem :D Egyébként így is érezte párom rajtam a fokhagyma szagot, szóval tuti jó volt így is :) 

Ma reggel felkeltem és gyakorlatilag kiugrottam volna a bőrömből, mert minden tünetem elmúlt. Icipicit fájt a fejem, de az elhanyagolható, meg az lehet a terhességtől is :P Reggel bementem dolgozni. 1,5 órát ültem egy viszonylag hűvös tárgyalóban... délutánra már annyira fájt a torkom, hogy jelenleg nyelni alig tudok. Elmentünk hát gyógyszertárba, ahol venni akartam valami homeopátiásat, mire a csaj ránk sózott egy izlandi zuzmó szopogatós tablettát, de mást nem tudott ajánlani és még azt sem tudta megmondani, hogy terhesen milyen lázcsillapítót lehetne használni, ha úgy alakulna. Így nem vettünk csak zuzmócukit :P

Úgy döntöttem, hogyha voltam olyan h..ye, hogy ma nem mentem el dokihoz és nem hívtam fel (mert persze délelőttös volt, de délelőtt még semmi tünetem nem volt), akkor holnap ha törik, ha szakad, elmegyek, hiába lesz délután és még melóból is el kell kérnem magam. Mivel ma volt az évközi értékelésem (ami egyébként teljesen jól sikerült, minden happy :P ), elmeséltem a közvetlen felettesemnek, hogy már többesszámban is beszélhetne hozzám. Azt kell mondjam, hogy nem ismerek még egy olyan férfi főnököt, aki ennyire helyén kezelné a terhességet vagy annak tervezését. Azt mondta az az első, hogy jól legyek, szóval semmi gond, ha el kell mennem dokihoz. Nagyon családbarát ember, minden tiszteletem az övé, hogy ilyen korrekten áll a dologhoz. 

Már egy zuzmótabit elszopogattam, hááát, eddig semmit változás, viszont estére még van egy kis vitaminbombám :P azt azért lehúzom este :D meg persze forró tea is közrejátszik :o)

Remélem egyik kedves olvasóm sem beteg, így igyekszem hozzátok felgyógyulni :o)

3 megjegyzés:

  1. Paracetamol tartalmu laz es fajdalomcsillapitot vehetsz be nyugodtan ha muszaj, pandol azt tudom hogy ilyen :) nekem a lombik alatt is csak ilyesmit lehet=terheseknek lehet ugyanezt ;)

    VálaszTörlés
  2. köszi a tippet! ma a nődokim meg a házidokim is a rubophent ajánlotta, de kizárólag 38 feletti hő esetén :)

    VálaszTörlés