2013. szeptember 24., kedd

Banánhéj effektus :o)

Sziasztok!
Ma volt első munkanapom a "hivatalos" terhességkinyílvánításom óta. Hihetetlen, mennyire boldogan megyek dolgozni :o) A mai nap tanúlságait hoztam el hozzátok mára:
1. Holnaptól sportcipőben járok melóba és majd ott átöltözök csinibe, mert ma sikerült majdnem elesem a boltban. Egy földre ejtett zöldség v. gyümölcsdarabra léptem rá, ami észrevétlenül ficánkolt a padló kövén. Amikor léptem egyet, úgy néztem ki, mint a rajzokon a banánra lépő ember.. :D most egy kicsit fáj a pocim lent jobb oldalon, valószínűleg meghúzhattam ott magam, de kizárólag az izmaimnak köszönhetem, hogy nem dobtam egy hátast... szóval a "Vigyázz magadra" kérés mostanság nem igazán teljesül, pedig én tényleg igyekszem :o)
2. Mindig is tudtam, hogy némiképp hipohonder vagyok, de ez mintha kezdene felerősödni, mióta tudom, hogy babát várunk. Ezen igyekszem változtatni és az egyik beavatott barátnőmet kértem is, hogy szóljon rám, ha túlzásba esnék :D Ez a torokfájás is kicsit érzékenyebben érintett, mint amennyire valószínűleg kellene. Ide tartozik pl az is, hogy elgondolkoztam azon, hogy elmenjek-e táppénzre. Ennek indoka az lenne, hogy mindenki beteg, köhög, megfázott.. stb bent munkahelyen és nem szeretném elkapni. Szerintetek érdemes lenne inkább itthon maradni vagy csak én reagálom túl? :o) Ami visszatart, az a fizetésben való különbség, sajnos ugye kevesebbet kapunk táppénz alatt..

Ma nem is írok többet, mert a szemszárazságom arra enged következtetni, hogy lassan aludnom kellene :o) Még egy kis szösszenet:
Ma reggel megcsináltam a drágábbik tesztet párom kérésére. Nem is néztem olyan nagyon az eredményt, csak annyit olvastam el, hogy ha a kontrollcsík megjelenik és a mellette lévő ablakban egy + jel jelenik meg, akkor terhes vagyok. Ami szépen meg is jelent. Ha a + jel vízszintes része jelenik csak meg, az jelenti a nem terhességet, ha a függőleges csík is megjelenik, akkor terhes vagy. Na nekem a függőleges csíkom erősebb lett, mint a vízszintes, csaknem a kontroll csíkkal egyenrangú. Párom bejön hozzám a szobába reggel és ezt állapította meg a fürdőben hagyott teszt kapcsán: "Cica, Te nagyon terhes vagy :o)" 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése