2014. április 3., csütörtök

Eredmények, 4D, Előtej :oP

Sziasztok!

Kicsit megcsúszva írok, viszont annál több mindenről tudok beszámolni Nektek :o) Először is kezdem a terheléses cukor eredménnyel, mert ugye annál szakadt félbe az előző bejegyzés. Az eredmény meglepő és nagyon tetszik, ugyanis tökéletes :D Ez alatt a következőt kell érteni:

Küszöbértékek: 4.0-6,4 mmol/l
Éhgyomri értékem: 3.9
120 perces értékem: 4.2

Ennek azért is örülök, mert a második trimeszterben gyakorlatilag faltam a sütiket, mignon, mézeskrémes, lekváros bukta, kinder pinguin..stb, ami tele van cukorral. Ennek ellenére is jó a cukrom. Bevallom erre számítottam, mert amikor megittam azt a cukros citromos lötyit, akkor fél órán belül olyan volt, mintha misem történt volna. Így megérzésre úgy véltem, hogy minden rendben az inzulin termelésemmel :o)
Érdekes módon viszont azóta nem is kívánom annyira a cukros dolgokat, vagy ha igen akkor pont nincs az a boltban, amit megkívántam (pl mignon minden mennyiségben) és így elmarad a cukorkodás :D

Második nagy hírem, hogy voltunk 4D ultrahangon. A Péterffy kórházban voltunk, mert az őssejt tárolásos szerződéshez járt ingyen egy 4D uhu, és az elfogadó helyek közül a Péterffy kórház volt a legjobb helyen a munkahely és a lakás között :o) A kórház furi, még sosem jártam ott, az ultrahang a 4. emeleten van. A lifttel szándékoztunk felmenni, de egy bent fekvő néni is arra várt, aki úgy köhögött (cigizni volt lent köntösben), hogy inkább a négy emeletnyi lépcsőt választottuk :D Lassan mentünk de biztosan. Kb 10 perc volt mire felblattyogtunk, kicsit le is izzadtam, de nem sok levegőm volt a bébi miatt :o) Leültünk az ultrahang váróban, kb 15 percet kellett várnunk és már bent is voltunk. A szoba kellemes, plafontól földig érő függöny, lágy zene, kellemes hangulatvilágítás és nagyon aranyos néni :o) Persze mielőtt bementünk, egy csoki lecsúszott, nehogy má' aludjon a drágám odabent, mert akkor nem látunk belőle semmit :oP Pocaklakó így sem ébredt fel túlzottan, de kifogtunk rajta, mert oldalt feküdtem és az ultrahangot az oldalamra téve nézelődtünk befelé :o) Azt mondta a néni, hogy nagyon sok mindent megmutatott nekünk, másnak fele ennyi élménye sincs 4D alatt, ennek nagyon örültünk :o) Ilyeneket csinált:
- nyalta a kezét
- nevetett, mosolygott,
- nyújtogatta a nyelvét,
- grimaszt vágott,
- kinyitotta a szemét (mondjuk így ufónak tűnt :D)
- ki-be csukta az ujjait egyenként, mint aki számol :o)

Szóval tényleg sok mindent láttunk, igaz a pofiját csak a legvégén mutatta meg egészében, addig egyfolytában előtte volt valamije (értsd keze, vagy lába, vagy köldökzsinor, vagy elfordította :D)
Szóval nagy élmény volt, én azt hiszem beleszerelmesedtem a pocaklakómba :oP Apjáról nem is beszélve, aki minden este beszél hozzá és tegnap pl a hasamhoz ágyazott magának, mert a bébivel akart pihenni egy kicsit :D imádom ilyenkor a férjemet ;o)

Harmadik nagy sztorim az előtej téma. Pár napja (talán már hete is) jelentkezett az előtej effect nálam, ami abban nyilvánult meg, hogy a melltartómon vettem észre némi tejlerakódást (pár cseppnyit) megszáradva. Tegnap azonban ez megváltozott. Már az furi volt, hogy reggel a hálóingem két pöttyben átázott, de tényleg csak pötty volt. Amikor elmentem zuhanyozni, meglepődtem, hogy tetten értem a tejcsorgást magamon, de nem nagyon foglalkoztam vele. Napközben tettem vettem itthon, és fájdogáltak a bimbók. Amikor belestem a melltartómba, csak úgy burjánzottak kifelé az áttetsző cseppecskék mindkét bimbóból és a melltartóm már félig át volt ázva (enyhén szivacsosak szerencsére). Hát akkor óvintézkedésként egy-egy vattakorongot kaptak a drágák, hogy azt tejezzék össze, ne melltartót, bár annak már úgyis mindegy volt, megy a mosásba :o) Hát ez nem volt elég nekik, mert az is szanaszét ázott, így a fórumon érdeklődve egy-két lánynál, a mosható melltartóbetétet javasolták, amit lehet ma meg is nézek a dm-ben :o). Éjjelre viszont valamit ki kellett találnom, mert a tiszta pizsit amit felvettem, seperc alatt átáztattam. Minden estére meg nincs pizsim, így jött a gondolkodás. Olvastam neten, hogy van aki melltartóban alszik, de én minden este alig várom, hogy levegyem, így nem tűnt jó megoldásnak. Elmentem pisilni és ekkor jött az Isteni Szikra :D Rájöttem, hogy a tisztasági betétet nem csak arra lehet használni, amire reklámozzák :D Fogtam egy szűkebb toppot, amit nem nagyon használok. Fogtam egy tisztasági betétet és ketté vágtam. A betétet a bimbókra helyeztem, a topot ráhúztam és tök stabilan tartotta egész éjjel rajtuk a beragasztott betétet :D Igaz mérhetetlenül viccesen nézek ki, párommal kb 20 percig nevettünk rajtam, de reggelre el kell mondjam, hogy nagyon bevált a dolog. Elgondolkoztam, hogy nappalra sem rossz ez az ötlet, ugyanis:
- nem kell kimosni, eldobható,
- ragasztós a másik oldala, tehát fixen ott marad a melltartóban(vagy szűk felsőben) is,
- puha és illatos, nem irritálja a bimbókat,
- jó nedvszívó (erre van kitalálva :D)
- nem ereszti át a nedvességet (erre lett kitalálva :D)
- tisztán tartja a melltartót,
- vékony és driszkrét,
- nagy kiszerelésben is kapható és mindig van itthon :D
Szóval lehet, hogy nem én találtam fel a spanyol viaszt, de ez az ötlet nagyon feldobott :o) Azt meg tudom ígérni, hogy ha a sok jó tulajdonság mellett találok csak egy kis fikarcnyi negatívumot is, mindenképp megírom nektek, nehogy tisztességtelen ajánlatot kapjatok a probléma megoldására :o)))

Sok mindent tudnék még írni Nektek (vesegörcs, táppénz, gyökérkezelés), de azt majd pár nap múlva, mert nem akarom túl hosszúra nyújtani a bejegyzést :o)

Üdv mindenkinek, legyen szép napotok :o)


2 megjegyzés: