2014. április 25., péntek

Takarítás, vásárlás, új védőnő, miegymás :o)

Sziasztok!
Egy héttel a festés után azt kell mondjam, még mindig van mit csinálni :) Nővérem feljött múlt héten és rengeteget segített. ablakot pucolt, törölgetett, elpakolt, felemelt, levett.. szóval mindent megcsinált helyettem :) Nagyon kedves volt, tök jól éreztük magunkat és ezúton is köszönök mindent neki :) Egyébként voltunk négyes metrózni, baba cuccokat venni, sétálni.. szóval nem csak a takarításban segített, hanem babacuccok beszerzésében is :) Imádom ;o)
Van még azért tennivaló, mert rá kellett jönnöm, hogy a babacuccokat valahol tárolni is kell!!! Mivel a gyerekszobába a kiságyon kívül semmi más nem fér be, így az aktuális szekrényekben kell helyet varázsolnom. Na azt hiszem inkább ezt a melót hívják logisztikusnak, nem a raktáros melót :D szortírozok, selejtezek, és ami kicsit is elgondolkoztat, azt kirakom :) Na jó, nem mindent, mert arra képtelen lennék, de nagyon igyekszem :) Már két polcot felszabadítottam, így amik ma jöttek már rá is kerültek :)

Vettünk egyébként kis bodykat. Ooooolyaaaaan kicsik és ééédesek :o)))) vettünk kis zoknikat. Anyáááám, hát azok még kisebbek :D meg tudnám zabálniiiiii :o))) van már cumisüveg, mellszívó, lepedő, fürdőkád, kifogó, matrac a kiságyba.. csak a kiságy hiányzik, amit nagyon várunk. Még szombaton megyünk nagy bevásárlásra, de az ággyal lesz teljes az egész szoba, ami csak kb 2 hét múlva fog jönni. A szőnyegeinket elvitték tisztítani, így a hétvégén úgy nézünk ki, mint aki most költözött be :o)

Tegnap voltam az új védőnőnknél. Azért új, mert az előző csak helyettesítő volt. Hírek alapján nem egy közlékeny hölgy, és nem mosolyog sokat. Én azt hiszem megtaláltam vele a közös hangot, beszélgettünk egy csomót és kiderült, hogy egy városban születtünk és laktunk, csak ítt a nagy Budapesten találkoztunk. Így már van közös múltunk is, szóval nem lesz itt gond. Mesélt a többi terhes kismamájáról (természetesen név nélkül, csak sztorikat ;o). Megdöbbentő, hogy amit a filmekben látsz, az a való életben is létezik, mert amit csak elképzelsz hogy van, azt olyan sokkoló hallani, hogy a te kerületedben igenis létezik.
Ilyen sztori például a drogos kismama, aki nem képes abbahagyni a drogozást. Vagy pl ilyen a prostituált kismama, aki pénzkereseti lehetőségnek veszi a benne növekvő gyereket. Tele van fertőzésekkel, folyton vérzik terhesség alatt is, de nem hagyja abba, mert naponta megkeresi a védőnő havi fizetésének felét. Aztán beszélgettünk a dohányzó kismamákról is. Nagyon sokan képtelenek letenni a cigit. Pedig a baba nikotinfüggőként születik meg. Olyan fura nekem (aki a babaproject előtt fél évvel már letette a cigit), hogy a baba egészségéért nem tesznek meg mindent a szülők. Kívánja bárki, hogy a kisbabája már nikotinfüggőként szülessen? A védőnő elmesélte, hogy az ilyen babák nagyon sírósak, mert ahogy kijönnek a mamából, abbamarad a nikotin adagolás és természetesen emiatt sírnak, mert kérnék szegénykék. Ilyenkor a nővérkék elküldik a mamát cigizni és utána megszoptattatják a babát, mert az anyatejjel a nikotin is átmegy a babának.
Úgy írom ezt, hogy én tudom, milyen leszokni. Tudom, hogy nem könnyű, én sem elsőre tettem le. De tudatosan készültem a babavárásra, mert nem akartam a kisbabámat nikotinnal táplálni. Majd ő eldönti, hogy akar-e cigizni (szigorúan 18 éves kora után :D ). A drog és prostituizmus kizárva! :D

Még van egy csomó elintézni valónk, és egy sor vásárolni való is (a másodikat kimondottan élvezem :D) Ma pl megyek beszerezni a házassági anyakönyvi kivonatunkat, mert az kell majd a kórházba. Délután meg megyek veszek magamnak tavaszi/nyári cipellőt, mert az már nincs és a babával biztos sokat fogunk sétálni. A nagy nyári melegben meg nem akarok fekete sportcipőben bandukolni :P Már ki is néztem őket, remélem lesz a méretemben, mert már nagyon rákészültem a vásárlásra :o)

Tegnap voltam egyébként fogorvosnál, a gyökértömést megcsinálta. A felületi tömést meg nem... én naívan azt hittem, hogy így már kész is vagyunk, mire közli, hogy akkor nézzünk még egy időpontot. Aszongya nekem, hogy május 29. Há' mondom az nem lesz jó, május 30-ra vagyok kiírva, szerintem akkor már nem tudok bejönni :D Így kaptam egy korábbi időpontot: május 22. Na nem tudom, hogy akkor meg tudok-e jelenni, ráadásul párom aggódik, nehogy a belvárosban jöjjön rám a szülés, mert onnan igencsak messze van a kórházunk, ahol szülni fogok :o) Lehet keresek itt a környéken másik dokit, aki betömi a fogam. Pedig ez a dokinéni nagyon jól dolgozik.

Na megyek is, mert a Polgármesteri Hivatal ma csak fél12ig fogadja a kedves állampolgárokat :o)

Jó hétvégét mindenkinek! :o)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése