2014. május 23., péntek

39. hét, avagy az utolsó napok 2in1 :o)

Sziasztok! :o)

Ma léptem hivatalosan a 39. hétbe :oP El kell mondjam, hogy fura érzés, mert egyrészt ez azt jelenti, hogy bármelyik nap külön válhatunk bébivel, másrészt azt, hogy bármikor elkezdődhet anyaságom első napja ;o)
Mindkettő izgalmas, várakozásteli, kihívás és szeretettúlcsordulás számomra :o)

Azért hogy tudjátok mégis mi játszódik le bennem: 
- tartok a szüléstől (de ki nem, aki első előtt áll :D)
- várom, hogy megláthassam, megfoghassam a lányunkat :o)
- remélem és aggódok, hogy minden rendben lesz a szüléssel és a babával is. Egyetlen vágyam, hogy a rendben lezajló szülés után az egészséges kislányunkat tarthassuk a kezünkben :o)
- nem tudom elképzelni, hogy milyen érzelem áradat lesz úrrá rajtam a lányunk megszületését követően :o)
- úgy érzem életem legszerelmetesebb pillantásai, ölelései és ragaszkodása lesz úrrá rajtam férjem felé, hogy mi ketten, egy ilyen csodát alkottunk, és közösen nevelhetjük, közösen bírkózhatunk meg a nehézségekkel :o)

Ó annyi minden zajlik most bennem, hogy el sem tudom mondani :o) vége az eddigi életünknek és egy mégszebb fog kezdődni :o) Annyira jó lesz látni a páromat, ahogy szeretettel, örömmel, gyengédséggel, ámulattal néz majd a lányunkra :o) Annyira szeretek örömet okozni és annyira boldog leszek, hogy boldoggá tehetem egy gyermekkel :o)

Nah elég a csöpögésből :D Már tudjátok, hogy eufórikus állapotban vagyok :D 

Nem emlékszem írtam-e Nektek, hogy szívem mélyén örülnék egy júniusi babának, így a június 1-2 tök jó időpont lenne a szülésre, annak ellenére, hogy május 30. a hivatalos szülés kiírása :o) Nem tudom miért, valahogy a "júniusi baba" jobban tetszik :o) Egyébként tök mindegy, ha már most ki akar bújni, akkor sem haragszunk meg rá ;o)
Mondjuk amennyire aktív vagyok nappal, még korábban is jöhet, mint május 30 :o) Tegnap pl voltam boltban, aztán mentem egyből be melóhelyre elbúcsúzni a kollégáktól egy ebéddel egybekötve :o) Kaptam egy csomó ajándékot (főként a kislányom), ami hasznos, édes, imádni való :o) (kis zokni, napozó,  csörgős játék, kisnadrág, body és egyéb kellékek). Nagyon köszönöm ezúton is :o) Az a helyzet, hogy annyira jó volt megint bent lenni... Korábban azt hittem, hogy 2 évig nem is fogok a melóra és kollégákra gondolni, de így már 2 hónap után is hiányoznak :D Remélem 2 év múlva, mikor visszemegyek dolgozni, a kollégák még ott lesznek és hasonló jó csapattal dolgozhatok ismét :o)
Utána irány a fogorvos, ahol végre betömték a fogamat, amit több, mint 2 hónapja kezdtek gyökérkezelni. Aztán elmentem még 2 boltba és gyakorlatilag egyszerre értem haza a férjemmel, aki mindössze egy órával hamarabb indult reggel dolgozni, mint én a körútra. Na mondanom sem kell, hogy elfáradtam, a nap végére már pihegtem rendesen a melegben. Pedig olyan lassan közlekedtem, amennyire csak lehet. A legjobb hasonlat erre, hogy olyan a tempóm az utcán, mintha egy mezőn sétálnék céltalanul :D egyedül a zebrán iparkodok egy kicsit, de nem viszem túlzásba :o)

Ma voltam boltban a helyi kismamákkal, akik már rutinosan, kb 1-2 éve együtt töltik a délelőttöt hetente többször :o) Amolyan kismamakör. Vicces volt, dehát csak el kell kezdenem beilleszkedni ide is, lassan én is örülni fogok majd a társaságnak :oP A poén az egészben, hogy lépten nyomon szembe jön egy másik kismama a gyerekével és az egyébként gyerektelen 30 perces boltbamenetel közel 2 órás volt :D 
Mindenképp tanulságosnak mondom a mai napot, mert a séta alatt annyi anyuka nevelési/gyerekkezelési módszerét láttam, hogy kialakult egy elképzelés bennem, mi az amit biztos nem fogok/szeretnék csinálni, ha ott tartok majd én is :D Meglepő, hogy látszólag túlzottan féltik a gyerekeket és amiatt igen rövid pórázon vannak tartva. Hozzáteszem, hogy ha az én porontyom fog totyogni előttem, nem tudom nem fogom-e ugyanezt csinálni :D de szeretnék mindenesetre tágabb teret és önállóságot adni neki, a még biztonságos felügyelet mellett :o) Elvégre saját hibáiból tanul az ember, ez szerintem rájuk is igaz ;o) Aztán majd 1 év múlva itt a blogon kifejtem, hogy mire mentem ezzel a mostani elméletemmel :D Ami pedig szinte biztos, hogy ha a gyerek szeretne tanulni, érdeklődik, kérdez, akkor én tuti nem fogok információkat visszatartani csak azért, mert a suliban majd unatkozni fog elsőben. Szerintem a gyerekek nagy része (főleg akivel foglalkoznak is otthon a szülők) hamarabb kezd el foglalkozni az írással, olvasással, információ gyűjtéssel, mint korábban. Így biztos nem tartom vissza a válaszokat a gyerektől, ha valamit kérdez, hát én kielégítem majd a kiváncsiságát (feltéve, hogy fogok tudni válaszolni a kérdésére :D)

Remélem jövőhéten még 2in1 tudok hozzátok jönni, ha mégsem, akkor amint lehetőségem adódik, jövök és beszámolok Nektek a szülésről :o)
Egyébesetben csütörtökön megyünk terhesgondozásra, akkor biztos írok majd nektek :o)

Jó hétvégét mindenkinek :o)


2 megjegyzés: