2015. január 4., vasárnap

Első karácsonyunk, betegség, új év :)

Sziasztok!

Először is mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok :) Teljesüljön az álmotok, amit erre az évre kívántok magatoknak :)

Az ünnepeket nagy izgalmakkal vártuk, mert kiváncsiak voltunk, hogy Törpi hogyan reagál a karácsonyfára, az ajándékokra, az új játékokra :) Hozzá kell tenni, hogy kisgyermekes anyukaként az ünnepekre való készülődés korántsem olyan egyszerű, mint azt én gondoltam. Hiába terveztem be, hogy mit mikor szeretnék kivitelezni, semmi nem úgy történt, mert ugye Törpi mindig keresztbe húzta a számításaimat :) pl amikor előre szerettem volna főzni, ő nyűgös napot tartott, mikor párom itthon volt, ő anyás volt egész nap :D szóval nem egyszerű a lelkemmel :) Végül rájöttem, hogy már sosem lesz olyan pöpec az előkészület, mint eddig, így hagytam magunkat sodorni az árral. Így maradt a gyorsan összedobható halászlé és sült tarja rizibizivel az ünnepi kaja, a sütiről a közeli cukrászda gondoskodott :) Persze megígértem, hogy ha Törpi arra alkalmas lesz, akkor együtt sütünk apának majd bejglit... meg mézeskalácsot... meg ilyeneket :P

Úgy terveztük, hogy mire a Jézuska jön, addigra hármasban feldíszitjük a fát, de Törpi bealudt, Akkor gyorsan becsomagoltuk a Jézuska ajándékait, mert neki nem volt már erre ideje, aztán kezdtünk volna ünneplőbe öltözni, de a ruháim Törpi szobájában voltak :D Akkor Apa gyorsan elkezdett készűlődni, én a fürdőben tettem rendbe magam, míg Apa csomagolta az én ajándlkaimat, de Törpi közben felébredt. Így csukott szemmel áttértem a gyerekszobába, ahol átöltöztettem Törpit, apa elkészült, addig játszottat amíg én is felöltöztem és együtt vonultunk ki a nagyszobába. Előtte boldog karácsonyt kívántunk egymásnak és Törpinek, amit én kis érzékeny lélek meg is könnyeztem :D amúgy mióta szültem, sokkal több mindent megkönnyezek, mint ezelőtt, pedig akkor sem fukarkodtam a meghatódottsággal :D 

Törpi rávetette magát az ajándékokra a karácsonyi dallamok közepette, és ezzel együtt megtette előre az első kúszást is. Azt hiszem egész jó ösztönző volt neki ez a karácsony :) Szét szedte a csomagolást, amibe belehempergett és el volt a papírokkal kb egy órát, a játékok meg kit érdekelnek :D Egyébként 1 játékot és egy könyvecskét kapott a mi Jézuskánktól, mert többre úgysem tudna odafigyelni és tudtuk, hogy máshol is kapni fog még eleget :)

Én kaptam egy überszuper epillátort és egy konyhai robotgépet (habverő, dagasztő, forgó edényes izé), aminek nagyon örültem, mert rajta volt mindkettő a kívánságlistámon, amit párom juttatott el a Jézuskához :) A játékkal azóta Törpi folyamatosan játszik, egy világító, zenélő, 3 kis mőanyag labdás izét kapott, amit majd később lábakra is lehet állítani, ha már térdel vagy feláll :) 

másnap mentünk a nagyszülőkhöz, ott is kapott játékot, ruhát, könyvecskét, poharat és tányérkészletet ...stb. A csomagolópapíroknak itt is nagyon örült :P este már mondtam páromnak, hogy a köhögése nem az a direkt produkált, hanem egy kicsit furi. Mire hazaértünk, már hőemelkedése volt Törpinek és be volt dugulva az orra is. Másnap aztán tetőzött a dolog és jöttek a vendégek is. Egész éjjel felugráltunk hozzá, mert óránként felébredt és sírt. A vendégekkel töltött éjszakát pedig ülve töltöttem, mert úgy kapott levegőt Törpi, ha így a mellkasomon aludt. Hááát, én nem nagyon pihentem ki magam, mert Törpi igen mozgékony éjszaka :D főleg a kemény kis buksiját ide oda forgatta, dobálta, nem nagyon tudtam aludni. Teljesen felborult minden, mert nem volt kedve enni, inni, aludni sem. A vendégek délután hazamentek. Szerencsére párom itthon volt két ünnep közt, így felváltva keltünk hozzá éjjel. Mindketten elkaptuk a megfázást, így göthösen kezdtük az új évet :D

Ami segített a megfázás kikúrálásában Törpinél (orvossal is konzultáltunk):
- baby luuf kenőcs (hátra, mellkasra)
- sós orrspray
- calcimusc és C vitamin
- nurofen 
- kiságy matraca alá egy díszpárna, ami hatására nem vízszintesen alszik
- gyakori orrszívózás porszívóval :)

Mondjuk ez utóbbi egyáltalán nem tetszik neki, de annyi cucc jön ki belőle, hogy inkább kint, mint bent és utána neki is jobb. 

A szilvesztert itthon töltöttük, éjfél után kimentünk a gangra koccintani a szomszédokkal :) Eddig sosem látott tüzijáték áradat volt a környéken, olyan puffogtatással, mintha háborúban lettünk volna. Törpi meg sem moccant.. én persze 2 percenként hallgatóztam a bejárati ajtónkon, hogy nem ébredt-e fel. Viccesen néztem ki, gondolhatjátok :D  Összesen egyszer ébredt fel picur, hajnal 3kor, mikor síri csend volt, de akkor párom kelt fel hozzá, nem én, így a neocitrán nálam egész jól tette hatását :)

Mára már jobban vagyunk, holnap kezdődik a munka páromnak, én meg megint kettesben töltöm a mindennapjaimat Törpivel, a külömbség, hogy már tud kúszni előre... ajajaaaaajjjjj mi lesz itt :D

Mindenképp jelentkezem és elmesélem nektek, hogy sikerült mebírkózni a mindennapokkal :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése