2013. október 4., péntek

Ma van a szülinapom-pom-pom :o)))

Sziasztok!
Mindenkinek nagyon szép napot kívánok :o) Nekem ma van a szülinapom, aminek nagyon örvendek :o) Egyik naaaagy ajándékom, hogy tegnap elmentem ultrahangra, ahol nyomtattak képet az én kis hópihémről :o) Igen, egyedül van odabent, de nem gond, mert az a lényeg, hogy bent van :o) 12 mm-es a petezsákom, amiben szikhólyagot és embriócsomót is látni. A képen még én is látom :oP Szóval nagyon örülök, hogy ő ott bennem fejlődik és már a 6. hetet nyomjuk együtt :o)
Ami nem volt olyan jó hír, hogy a bébi fölött (ez a papíron van, én úgy hallottam a doki azt mondta mögötte) van egy kétszer akkora haematoma (vérömleny). Ezzel nagyon kell vigyázni, mert ha hirtelen kivérzik, akkor ilyen kis bébit magával sodorhat. Úgy is szokták mondani, hogy ez a haematoma a fenyegető vetélés jele.. nem túl biytató, de relax van itthon :D A doki emelte az utrogestan kúp adagomat 3x2re, írt fel hozzá 3x1 rutascorbint, és kb 10 nap múlva kontrollra kell mennem, de nem a BMC-be, hanem már a saját dokimhoz. 
Amit erről a haematomaról rudni kell:
1. felszavódhat
2. kiürülhet:
    a) szép lassan, barnás pecsételéssel
    b) gyorsan, amikor elönt a vér.
A doki kérdezte, hogy nem pecsételtem-e. Mondtam neki, hogy nem, semmi ilyen panaszom nem volt. Azt mondta, hogy akkor előfordulhat, de ne essek kétségbe. Hát jóó :D Majd nem fogok :D Mert én pont olyan vagyok, aki nem szokott ettől kétségbe esni :D :D :D  Nade, nagyon sok fekvés, semmit tevékenykedés (még mosogatás, egy kis lófrálás a lakásban sem) mellett nagy a valószínűsége, hogy felszívódik. Mivel nekem eddig nem volt semmi pecsételésem, én ebben nagyon bízok. Amúgy sem lenne jó a 2.b verzió, mert a bébim fele akkora, mint a vérömleny és simán kiürülne a kivérzéssel együtt a jelen mérete alapján... :o/
Hétfőn megyek vissza a házidokihoz. A megfázásra azt mondta, hogy nem ír ki veszélyeztetett terhesnek még (mondjuk nem is gondoltam rá, meg nem is szerettem volna ilyet). Viszont erre lehet, hogy azt mondja, hogy addig feküdjek itthon, amíg a haematoma fel nem szívódik. Bevallom mennék már vissza dolgozni, hiányoznak a kollégák, meg olyan jó ott a légkör és a munka, de ha a babám élete múlhat rajta, akkor inkább itthon feküdnék vízszintesen még egy hetet. Jövőhét péntekre már be is jelentkeztem a dokihoz ultrahangra, remélem kisebb lesz a mérete a vérömlenynek és minden rendben lesz. Na meg remélem az 1. verzió lesz nálam, mert én nagyon azt szeretném :oP Nade ki nem? :D Szóval majd meglátjuk, kíváncsi vagyok, hogy a doki kiír-e még pihenni, vagy mehetek dolgozni. Mondjuk melóban biztos egyfolytában azon aggódnék, hogy nehogy valami gond legyen... Úgy döntöttem, hogy amit a doki mond, azt teszem, a gyógyszereket szedem és addig is pihenek ezerrel.

A megfázásom: A hőm már tegnap is nagyon jól alakult, nem ment 38 közelébe sem, így teljesen megnyugodtam. A torkom sem fáj már, viszont az orrom... na hát az folyik... meg bedugul.. és fújhatom félpercenként :D nem baj, az a jó, ha jön (szokták mondani), de ha nem jönne, akkor meglámpáznám magam, nehogy arcüreggyulladás legyen belőle. Mondjuk nekem még sosem volt, így ettől annyira nem is tartok :o) Kaptam híreket a kollégáktól. Aki mellettem ül és már akkor érezte, hogy nincs jól, mikor én még nem, na ő is táppénzre került és egy-két kolléga szintén meg van fázva a teremben. Jók a kilátások, nem? :D

Nem túl egyszerű az ember élete, ha pont a megfázós, influenzás időszakban lesz terhes, de megbírkózunk vele :o) 

További szép napot mindenkinek!!!!! :o) 


3 megjegyzés:

  1. Isten éltessen! Hajrá 1. verzió! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a babához és nagyon boldog szülinapot! :) Szorítok, hogy az elsô verzió legyen! :) Jobbulást!

    VálaszTörlés

  3. Köszönöm szépen, és a szurkolást az 1. verzióhoz is, én is nagyon bízom benne :o)

    VálaszTörlés