2013. október 5., szombat

A köhögés ellenszere :o)

Sziasztok!
Gyors helyzetjelentés:
Ma is sokat feküdtem, ami azért is volt, mert rájöttem, hogy nem kell annyiszor fújnom az orrom, ha vízszintesben fekszem :o) Így nagyobb volt az inger a fekvésre, pedig már szétfeküdtem a hátsómat :o) Ma megnéztünk egy mesét is, és próbáltam programot keresni az egynapos csapatépítő tréningünkre, amit nekem és egy kedves kolléganőmnek kell megszerveznünk. (na jó, önként vállaltuk :oP ) Van pár ötletem, de még egyeztetnem kell a kolléganővel. Olyan szemmel néztem a programot, hogy én is részt tudjak majd venni benne. A napja túl lesz a 12 héten, így akkor már publikussá válhat a hópihém ;o) Holnapra is azt tervezem, hogy szanaszét fekszem magam, mert hétfőn hajnalban mehetek a házidokihoz :o) Kíváncsi vagyok, hogy mit tanácsol (veszélyeztetett terhesség otthon, vagy óvatos munka ? )

Ma lelkes x-faktor nézés lesz (és persze holnap is), így megyek rendbe teszem magam és rákészülök az estére. Ma valahogy olyan "tele vagyok szeretettel" napom van, ami folyamatos ölelgetést jelent, lassan párom már menekülni fog :D

Egy jó ötlet a köhögés kivédésére: Nekem éjjel jön rám legtöbbször, de tartok az ágy mellett egy fél literes flakont vízzel. Ha jönne a köhögés, iszok egy-két kortyot. A lényeg, hogy ne hagyjuk kiszáradni a torkot. (hi-hi ez rímelt :D ) Ahogy szárad a szánk (akár napközben is) azonnal igyunk egy kicsit. Nekem ez bevált, így nyugodtan tudok aludni is éjjel és nem szakadok meg egyáltalán a köhögéstől nappal sem :o)

Legközelebb majd hétfőn írok Nektek (délelőtt, ha táppénzen leszek vagy este, ha dolgozni megyek).

Jó hétvégét mindnekinek! :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése