2013. október 2., szerda

Vidám gyógyulási folyamat :o)

Sziasztok!
Ma remekül ébredtem. Ezt értsétek úgy, hogy csak kicsit fájt a torkom. Azt azért tudni kell, hogy éjszaka erős, lüktető fejfájásom volt vízszintesben, így egy darabig a fotelban próbáltam meg aludni, de sajna állandóan kinyílt a szám, így kiszáradt a torkom. Így már kellemetlen volt a nyelés. Kb egy óra múlva visszafeküdtem az ágyba, viszont csak félig ülő helyzetben ment az alvás. Így elmúlt a fejfájásom, mert reggel arra ébredtem, hogy jót alszok :D 
Ma úgy döntöttem, hogy nem iszok forró teát. Vagyis max kis mennyiségben, mert kicsit megcsömörlöttem a tegnapi adagtól. Azért a reggeli mellé ittam egy pohárral, ami után fájt a fejem, így azt hiszem a szervezetem sem kívánja már. Így marad a langyos víz... B-) Időnként még hapcizok, ami jó kis hasfal összehúzódással jár, és ennek kiküszöbölésére igyekszem olyan pózt felvenni, hogy kevésbbé legyen érezhető. Komolyan mondom, videóra kellene venni, néha olyan vicces testartást tudok felvenni :D Emellett enyhén folyik az orrom, de nem számottevően szerencsére.

A mai program ismét pihenés, hogy biztos ami tuti, szépen gyógyuljak meg :o) Ráadásul nagyon úgy szeretném, hogy holnap reggel legyek annyira jól, hogy el tudjak menni ultrahangra. Az ELSŐ ultrahangomra az ELSŐ terhességem során :o) Ami ugye a 6. héten van. Szóval nagy erőkkel gyógyulok és ehhez hozzátartozik a lélek gyógyítása is, így a youtube-on nézek filmeket. Egyen már túl vagyok: "Egy negyvenes nő és a flört" :D nagyon jó :o) már ha valaki szereti nézni a kockás hasú hawaii pasikat és örül az elvált nők boldogságának :D Szóval szerintem jó volt ;o) Most épp egy kis romantikus vígjátékot nézek: "Levélbe zárt szerelem". Azt hiszem ma ez vár rám, nagyon gáz nem? :D Ilyenkor legalább ki lehet használni az alkalmat, hogy pasi nélkül bármit meg lehet nézni. Páromat nehéz rávenni egy ilyen romantikus film maratonra :D

Vidám szép napot kívánok mindenkinek! :o) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése