2013. október 26., szombat

Plüssmaci, avagy az alakuló hógolyó :o)

Sziasztok!

Bevallom rég jártam már felétek, de nézzétek el nekem, mert mostanság igencsak fáradékony vagyok :o)
Nem sok minden történt az elmúlt időszakban, egészen tegnapig! :o) Múlt héten voltam vérvételen, vigyorogtam, mint a tejbetök a nővérkének, de nagyon aranyosan kezelte, ugyanolyan lelkes lett mint én és mesélt, hogy milyen lesz a terhesség alatt a véreredmény. Gyakorlatilag egyre rosszabb, szóval ne aggódjak :D Egy héttel később, azaz a tegnapi napon voltunk párommal ismét a nődokinál, a véreredményeket megbeszélni és természetesen bekukkantani a hópihéhez :o)

Tegnap este 6ra mentünk a rendelőbe, csaknem percre pontosan sikerült bejutnunk az időpontunkhoz képest. Egyébként türelmes típus vagyok, szóval ha várni kellett volna, az sem nagyon zavarna :o) Először csak én mentem be, mert párom azt mondta, hogy ha van mit nézni akkor majd bejön, de az elején nem lenne bent. Mondjuk meg is értem, mert az elején a doki kézzel ellenőrizte a méhet, amit egy férj nem biztos, hogy jó néven venne egy másik férfitól :D Aztán jött a hüvelyi ultrahang, ahol látszódott a mi kis apróságunk (már 19 mm :o). Az aszisztens csaj behívta páromat és együtt néztük, a monitort. Képzeljétek, a hópihénknek már vannak kezei és lábai, igaz még csak apróságok, nem teljesen kifejlettek, de voltak, és kalimpált is velük :D aaaaaaannyira jó volt nézni, hogy önállóan mozog odabent valaki, akit még jelenleg nem is érzek :oP de nagyon édes volt :o) Én teliszájjal mosolyogtam, párom pedig megállapította, hogy olyan, mint egy plüssmaci :D úgyhogy most plüssmacinak hívjuk itthon a mi kis hópihénket :o)) 

A vérvétel eredményem tökéletes, semmi nem esik határértéken kívül. Na jó, a LYM% igen, de csak nagyon picit alacsonyabb, mint a határérték és ez csak egy érték, szóval tökéletesnek mondható :o) Már a 9. hétben vagyok, így a vv eredménnyel jövőhéten felhívom majd a védőnőt és megpróbálom beszerezni tőle a kiskönyvemet :o) 

Jelenleg a következő lépések az a 12. heti kombinált teszt (down kór szűrés) és majd csak 15. héten kell mennem a dokimhoz ultrahangra. Most egy kicsit nyugodt vagyok, hogy odabent minden oké, de a kombinált tesztnél szerintem ki fogok készülni, mire meg lesz az eredmény :D Egyébként hiszem, hogy minden rendben, de mégiscsak izgul az ember na! :D

Egyébként rosszulléteim továbbra sincsenek, közben a bromocriptin gyógyszert nem kell már szednem, ami nagyon sokat javított az émelygéseimen, és a terhesvitamint sem szedem, mert attól is csak rosszul voltam. Mióta abbahagytam, semmi problémám nincs az émelygésemmel, csak ha épp kétségbe esek és rástresszelek, hogy "csak ne most legyek rosszul" :D De a biztonsági csomagom (víz, keksz, üres zacskó), teljesen nyugodt légkört szokott adni tömegközlekedéskor is :D A dokival megbezséltem, hogy folsavat mindneképp szedjek, de azt egyébként is szedtem, mióta a terhesvitamint nem alkalmazom, szóval mindent jól csináltam :o)

A pocim már kezd növögetni, már nem tudom annyira behúzni, hogy teljesen laposnak látszódjon. Alig várjuk, hogy publikussá váljon, mert egyre nehezebb magamban tartani a hírt :o) Úgy döntöttünk, hogy anyóséknak majd a down kór szűrés eredménye után fogjuk elmondani a hírt, és ezúttal is mindenkinek köszönöm a szavazatokat a jobboldali kérdésre, sokat segítettetek vele :o)

Jó hétvégét mindenkinek :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése